torsdag 25 februari 2016

Gårdagens inköp på bokrean!

För andra året i rad stod jag och mina kollegor redo klockan sju vid Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan i Stockholm. Det är en underbar känsla att kunna plocka på sig så mycket som tolv böcker och få var fjärde gratis. De allra flesta var planerade medan Bevara Sverige svenskt blev ett sista-minuten-impulsköp. Jag ser mest fram emot att börja läsa Stjärnklart av Lars Wilderäng.




 Det är nio böcker på bilden då tre av de tolv är till mina bonusbarn och de blev kvar på jobbet!

6 kommentarer:

  1. Bokrea är ju underbart :) Ser ut att vara många intressanta titlar du hittat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har några gemensamt med vad du tipsade om, såg jag!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Vill läsa alla samtidigt och nu. :-)

      Radera
  3. Jag fick ihop 8 böcker varav 3 målarböcker också! Fin liten hög du har!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bokrean är verkligen julafton när man älskar böcker. Kram

      Radera