onsdag 7 januari 2015

Nej, nu får jag ta och skärpa till mig

Både läsningen och bloggandet har gått på sparlåga den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med familj, jobb och vänner. Och jul. Det har varit väldigt mycket jul och nyår. Det är en helg kvar men sedan börjar verkligheten i form av vardag igen och vet ni, jag längtar faktiskt dit. Jag är usel på nyårslöften, jag brukar inte ens ta i sådana med tång, men en förhoppning för 2015 är att jag ska läsa fler och bättre böcker. Samt ge bort bra böcker till de jag tycker om, speciellt då förmedla läsvärda och spännande böcker till min killes barn. Att läsa är så oerhört viktigt och jag har saknat det den här sista tiden. Att sätta upp mål med antal och sidor vet jag inte fungerar på mig, så det enda jag lovar är att försöka mer, att ta mig mer tid till läsandet och bloggandet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar