tisdag 31 juli 2012

Stoppa allt, nya Gardell har landat!

Peppen har varit enorm, detta är årets mest efterlängtade bok för mig. Har försökt att inte gå overboard med höga förväntningar, för jag vet att det ofta blir besvikelse då, men jag tror ändå inte jag har lyckats hålla det på en okej nivå. För kom igen, det är ju en ny Jonas Gardell! Läste en fantastisk intervju med honom i nya ViLäser som kom igår och i morse när sms:et om att boken fanns att hämta på ICA kom så gick jag omedelbart och hämtade den. Hade egentligen tänkt spendera dagen på soffan med att dricka juice, snörvla, klia myggbett och läsa serier, då jag tydligen drog på mig en sommarförkylning i lördags. Så kan det gå när man kramar ett tjugotal småbarnsföräldrar och sitter utomhus i alldeles för tunna kläder för länge: alla nya bakterier har just nu en brakfest i min kropp. Men, men, härmed avbryts Hetero i Hägersten, Theos ockulta kuriositeter och Röda rummet. Nu ska jag läsa Torka aldrig tårar utan handskar!

(Är till och med så otålig att börja läsa att jag inte ens orkade ta en ordentlig bild. Fanken, den blev suddig! Och katten ser enbart sur ut. Äh, strunt samma.)

2 kommentarer:

  1. Gudars vad avundsjuk jag blev när jag såg ditt inlägg! Har varit bortrest så fick inte lägga vantarna på min utgåva förrän idag och nu måste jag hålla mig ifrån den till förmån för pluggande - ibland är livet orättvist! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, och jag är lite avis på dig som fortfarande har den framför dig! :-) Förstår inte alls hur jag ska kunna vänta på de andra två delarna som kommer ut under nästa år. Nästa ÅR!

      Radera