måndag 28 maj 2012

The Zombie Apocalypse Has Started!

Läser i Miami Herald att en man sköts till döds av polisen när han försökte äta upp en annan mans ögon och ansikte på en motorväg precis utanför tidningens redaktion. Vill absolut inte vara morbid men det kan inte bara vara jag som tänker att zombieapokalypsen har börjat...

Jag tackade nyligen nej till jobbets After Work-aktivitet på torsdag, vilket är skjuta med pistol. Kanske ska jag tänka om där?

Uppdatering: Hittade den här fruktansvärda beskrivningen: "Police officer came over, told him several times to get off and a police officer climbed over the divider and got in front of him and said, 'Get off!' And told him several times and the guy just stood his head up like that with a piece of flesh in his mouth and growled," said Vega.


Jag funderar inte längre på det utan är nu helt övertygad om att zombieapokalypsen har börjat.

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kunde inte ha sagt det bättre själv.

      Radera
  2. Haha, givetvis den reaktionen från zombie-experten. :-)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack! Jag tycker också de är väldigt söta, sötaste som finns till och med, men jag kanske inte är så opartisk i det hela ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. A l l a vovvar och kissar är de sötaste i världen. Så det så. :-)

      Radera
  4. Nämen, så kan det gå! Dags att packa väskan och ge sig ut i norrländska vildmarken kanske..? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Bunkra konserver och leta fram ammunitionen.

      Radera
  5. Stört äckligt men lite coolt också ifall zombies verkligen var här :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantastiskt äckligt. Men skulle det mot förmodan faktiskt hända så skulle åtminstone inte jag bli förvånad. Dock j*vligt rädd.

      Radera