onsdag 21 mars 2012

Shoppa, shoppa, shooooppa!

Det är alltid lika trevligt att komma hem och hitta en ny tidning från Science Fiction-bokhandeln på hallmattan, den här gången var inget undantag. Får alltid lust att vända tillbaka in till stan och shoppa loss genast, på en gång! Just nu lockar boken Rör mig inte! av Taheren Mafi. Och vem kan motstå titeln: Hello Kitty måste dö, av Angela Choi? Och så har Hungerspelenmanin nått SF-bokhandeln, det kommer komma in en hel drös prylar i början av april.



4 kommentarer:

  1. Det blir lite ebokshungergamesutlottnign på SZ på fredag =)

    Åh, du läser Reapers! Hur gåre? vatyckeru?

    SvaraRadera
  2. Har dem, har läst dem. Och har ingen läsplatta. Varför vill jag ändå vara med i tävlingen? :-)

    Har preciiis börjat sniffa lite på Reapers, inte läst mer än några få sidor. Tänkte sätta igång på allvar i helgen. Återkommer!

    SvaraRadera
  3. Gud ser farligt ut för min ekonomi med alla hungerspelsprylar..
    men är i för sig egentligen bara en mockingjay-pin jag vill ha ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt, det finns inget jag verkligen vill ha, allt känns så plastigt. Men du ska se att jag åker dit på något! :-)

      Radera