måndag 5 september 2011

The Liebster Blog Award

Tack snälla söta Miriam på Schitzo-Cookie's bokblogg!! Har aldrig fått något award tidigare. Och allt fint du har att säga om mig skickar jag raka vägen tillbaka till dig. Gillar verkligen din blogg.

Skickar vidare till dessa fem:

Mari, Martina, Pernilla och Maria på Booklover.
En fantastisk bokblogg om barn- och ungdomsböcker vars tips många gånger fått mig att springa raka vägen till Akademibokhandeln eller biblioteket.

Hannele på Hanneles bokparadis
För att hennes små inlägg egentligen är stora, hennes roliga tips och fina bilder.

Det mörka tornet
Som just nu har en mammaledig paus men när hon bloggar gör det om samma slags böcker som jag älskar, bland annat spökhistorier, Stephen King och Maria Gripe.

Little Corner of Tinyfeist
Vad finns det inte att gilla!? Ett fantastiskt språk, finurliga formuleringar, toppentips.

Jonny på Swedish Zombie
Jag är ledsen Jonny, men jag måste ha med dig här trots att även du fick priset av Miriam. :-) Din blogg är för fantastisk för att inte nämnas. Suck it up!
(Men jag kommer inte tvinga dig att ge bort fem till, om du inte vill förstås.)

Och så reglerna då:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er Awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

4 kommentarer:

  1. Åhå! Tack så mycket! Det är lika bra jag slutar försöka vara cool & ironiskt distanserad till den här awarden, jag blir ju skitmallig! =)

    Ser att du också läser On the Third Day, ska bli intressant & se vad du tycker. Jag skaffade den efter tips från Feuerzeug och det började bra iaf.

    SvaraRadera
  2. Swedish Zombie: Varsågod! Och visst blir man överraskande mallig..? :-)

    Har läst ett femtiotal sidor i On the Third Day (vad jag hann med på pendeln i morse)och jag blev helt nedslagen av sorgen. Allt känns så starkt och tydligt. Kan bli hur bra som helst.

    SvaraRadera
  3. Å! Har helt missat det här!! Min första award!! Gissa om du har en otroligt glad bokbloggare här som hoppar runt frukostbordet som en galning!!! Kram/Det mörka tornet

    SvaraRadera
  4. Det mörka tornet: Vad kul att du blev så glad! :-) Du är så värd det.

    SvaraRadera